CUM FUNCTIONEAZA (DESCRIEREA SOLUTIEI)
ETAPA 1: 3-6 luni de calcul
- Preluam activitatile critice in regim de urgenta cu 0 costuri de recrutaresi 0 riscuri de recrutare gresita pentru tine
- Auditam procesele, propunem solutii corective si documentam in detaliu noul mod de lucru
- Imbunatatim activitatea din mers (eliminam redundantele, crestem productivitatea, setam reguli automate de preventie a greselilor, automatizam generarea livrabilele lunare)
- Implementam aplicatiile si instrumentele pe care ti le-ai dorit de mult, fara batai de cap pentru tine si cu minim efort din partea ta, intr-o formula optimizata dpdv financiar:
- Module integrate administrare angajati, gestiune pontaj si salarizare
- Functionalitati Self – service pentru angajati si manageri
- Asiguram suport si asistenta pentru activitatile non-standard – echipa de experti sau chiar un account manager dedicat disponibil sa lucreze cu tine/ echipa ta la cerere
Metoda: onsite si remote in baza calendar activitati
ETAPA 2: 2-3 luni de la decizia de internalizare
- Ne implicam activ in procesul de selectie – daca decizi ca preferi sa angajezi o persoana dedicata full time care sa preia si activitatile lunare – dar nu mai esti contra cronometru
- Asiguram preluarea cu succes a atributiilor de catre noul responsabil selectat (ne ocupam integral de training si oferim suport in perioada de acomodare)
Metoda: onsite si remote in baza calendar training
ETAPA 3: ongoing dupa finalizarea perioadei de acomodare
- Supervizam activitatile lunare, suntem langa tine in orice moment de schimbare si intervenim activ atunci cand ne soliciti ajutorul si propunem proactiv solutii de optimizare suplimentare
Metoda: preponderent remote si ocazional (la cerere) on site