Configurare formule si reguli calcul
Date angajati, Modificari, Sablon calcul
Activare si actualizare
Persoane intretinute si coasigurate
Introducere manuala sau import
Stat, D112, alte rapoarte
Toate pachetele includ ore de asistenta (vezi sectiunea Despre serviciile de asistenta). Preturile de lista orientative sunt disponibile la cerere in functie de specificatiile minimale comunicate in etapa de ofertare (nr. angajati, nr. puncte de lucru etc.)
Serviciile de asistenta sunt cee ce ne diferentiaza major in piata. Indiferent de varianta de achizitie pentru care opteaza (licentiere pentru uz intern sau solutie tehnica integrata in solutie externalizare) Clientii beneficiaza de suport 24/7 pentru utilizarea eficienta a functionalitatilor aplicatiei in primele 2 luni de functionare, calculate de la data semnarii procesului verbal de acceptanta. Ulterior, la cerere, orice modificare operata in configuratia aplicatiei poate fi validata de catre un senior cu experienta. In functie de tipul de contract asistenta include urmatoarele tipuri de activitati, fara ca lista sa fie limitativa:
analiza politicii HR (inclusiv CCM si ROI), a pontajelor si statelor de plata pentru validarea comformitatii
ilustrarea modului in care solutia tehnica raspunde realitatilor si nevoilor operationale reale (demo customizat)
import angajati activi, setare reguli de afisare si formule de calcul, Wizard interactiv customizat
verificarea gradului de respectare a cerintelor legale in vigoare si formularea de masuri corective si preventive
documentarea si completarea procedurilor lunare de lucru (inclusiv User guide customizat)
dezvoltarea de rapoarte aditionale specifice companiei Client
Dezvoltarea de functionalitati custom tip import - export pentru reducerea numarului de operatiuni redundande (ex: SAP, ERP, aplicatii de calcul salarial etc.)
Sesiune interactiva pentru implementarea unui sistem de control al proceselor lunare