SETARE TARIFE

Configurare formule si reguli calcul

MANAGEMENT PERSONAL

Date angajati, Modificari, Sablon calcul

DEDUCERI

Activare si actualizare

DEPENDENTI

Persoane intretinute si coasigurate

TRANZACTII LUNARE

Introducere manuala sau import

GENERATOR RAPOARTE

Stat, D112, alte rapoarte

DESPRE IMPLEMENTARE
  • Durata medie de implementare: 6 saptamani (incluzand o luna de calcul paralel pentru verificari)
  • Configurarea aplicatiei se realizeaza pe baza analizei detaliate a statului de plata
  • Spre deosebire de alte aplicatii de calcul, care nu permit acest tip de setari, sistemul asigura posibilitatea evidentierii detaliate a fiecarei componente (mai multe prime, avantaje etc.)
  • Ca parte integranta a procesului de implementare, se configureaza un panou de bord customizat = wizard procedurat companie, pentru un plus de eficienta si control in activitatea lunara
  • Initializarea se realizeaza pentru angajatii activi ai companiei
  • Nivelul de suport in timpul procesului de implementare: 100% – toate activitatile sunt realizate cu asistenta unui senior cu experienta practica extinsa
  • Training-ul utilizatorilor este customizat, bazat pe o revizuire prealabila a procedurilor de lucru (se va tine cont inclusiv de rolurile pe care fiecare membru al echipei le are si le va avea in proces)
  • Costurile de implementare se calculeaza in functie de numarul de angajati si complexitatea calculului
DESPRE OPTIUNILE DE ACHIZITIE
  • Pentru uz intern exista 2 variante: licentiere sau SaaS
  • In caz de externalizare a procesului solutia tehnica este inclusa in solutia completa de livrare
DESPRE PRETURI

Toate pachetele includ ore de asistenta (vezi sectiunea Despre serviciile de asistenta). Preturile de lista orientative sunt disponibile la cerere in functie de specificatiile minimale comunicate in etapa de ofertare (nr. angajati, nr. puncte de lucru etc.)

DESPRE SERVICIILE DE ASISTENTA

Serviciile de asistenta sunt cee ce ne diferentiaza major in piata. Indiferent de varianta de achizitie pentru care opteaza (licentiere pentru uz intern sau solutie tehnica integrata in solutie externalizare) Clientii beneficiaza de suport 24/7 pentru utilizarea eficienta a functionalitatilor aplicatiei in primele 2 luni de functionare, calculate de la data semnarii procesului verbal de acceptanta. Ulterior, la cerere, orice modificare operata in configuratia aplicatiei poate fi validata de catre un senior cu experienta. In functie de tipul de contract asistenta include urmatoarele tipuri de activitati, fara ca lista sa fie limitativa:

  • Documentare cerinte implementare

    analiza politicii HR (inclusiv CCM si ROI), a pontajelor si statelor de plata pentru validarea comformitatii

    Inclus in etapa de implementare
  • Realizare scenarii testare demo

    ilustrarea modului in care solutia tehnica raspunde realitatilor si nevoilor operationale reale (demo customizat)

    Inclus in etapa de implementare
  • Configurare initiala aplicatie

    import angajati activi, setare reguli de afisare si formule de calcul, Wizard interactiv customizat

    Inclus in etapa de implementare
  • Auditul procesului de calcul salarial

    verificarea gradului de respectare a cerintelor legale in vigoare si formularea de masuri corective si preventive

    Inclus in etapa de implementare
  • Emitere si/ sau revizuire proceduri de lucru

    documentarea si completarea procedurilor lunare de lucru (inclusiv User guide customizat)

    Inclus in etapa de implementare
  • Implementare rapoarte suplimentare

    dezvoltarea de rapoarte aditionale specifice companiei Client

    25 EUR/ ora (plus TVA)
  • Integrare inter-sisteme

    Dezvoltarea de functionalitati custom tip import - export pentru reducerea numarului de operatiuni redundande (ex: SAP, ERP, aplicatii de calcul salarial etc.)

    25 EUR/ ora (plus TVA)
  • Workshop Calcul dinamic

    Sesiune interactiva pentru implementarea unui sistem de control al proceselor lunare

    500 EUR/ sesiune (plus TVA)