DATE PERSONAL

Generare documente; Istoric angajati; REGES

DOSARE ANGAJATI

Management versiuni documente; Arhivare; OPIS

GESTIUNE ABSENTE

Plasare si aprobare cereri; Pontaj; Calcul disponibil

COMP & BEN

Definire politica; Gestiune eligibilitate; Verificare

RAPORTARE

Indicatori; Suport decizional; Rapoarte audit

SELF-SERVICE

Fluturasi online; Adeverinte; Date status

DESPRE IMPLEMENTARE
  • Durata medie de implementare: 3 saptamani
  • Initializarea se realizeaza cu datele la zi sau cu preluarea istoricului, in functie de disponibilitatea acestora
  • Interfetele de import permit preluarea datelor din fisiere sursa (indiferent de structura acestora si denumirea coloanelor) printr-un simplu sistem de mapare
  • Preluarea datelor din statele de salarii se seteaza interactiv, cu maxima flexibilitate din punct de vedere al formatului de afisare al valorilor din stat, astfel incat fluturasii de salarii sa fie clari si usor de inteles
  • Nivelul de suport in timpul procesului: 100% – toate activitatile sunt realizate cu asistenta unui senior
  • Training-ul este customizat, bazat pe o revizuire prealabila a procedurilor de lucru si a provocarilor operationale
  • Costurile de implementare se calculeaza in functie de complexitatea proceselor
DESPRE OPTIUNILE DE ACHIZITIE
  • Pentru uz intern exista 2 variante: licentiere sau SaaS
  • In caz de externalizare a procesului accesul este inclus in solutia de livrare
DESPRE PRETURI

Toate pachetele includ ore de asistenta (vezi sectiunea Despre serviciile de asistenta). Preturile de lista lunare, in varianta SaaS, pentru un numar de 100 angajati sunt urmatoarele:

  • HR BASIC

    Date angajati, REGES, Documente angajati, Calendar interactiv, OPIS, Istoric angajati, Rapoarte, Remindere si notificari + 2 ore/ luna asistenta tehnica sau de specialitate

    150 EUR/ luna (plus TVA)
  • HR FUNDAMENTALS

    HR Basic + Managementul absentelor, Calcul disponibil CO, Adeverinte, Self Service angajati + 4 ore/ luna asistenta tehnica sau de specialitate

    225 EUR/ luna (plus TVA)
  • HR SMART

    HR Fundamentals + Comp & Ben, Fluturasi online, Modul comunicare + 6 ore/ luna asistenta tehnica sau de specialitate

    300 EUR / luna (plus TVA)
  • Pachete suplimentare de asistenta

    La cerere, pot fi achizitionate si pachete de ore asistenta si suport suplimentare.

    La cerere
DESPRE SERVICIILE DE ASISTENTA

Serviciile de asistenta sunt cee ce ne diferentiaza major in piata. Clientii nostri beneficiaza de suport 24/7 pentru suport in utilizare eficienta a functionalitatilor aplicatiei. La cerere, orice modificare operata in configuratia aplicatiei poate fi validata de catre un senior cu experienta. In plus, oferim urmatoarele tipuri de asistenta complementara solutiei tehnice, fara ca lista sa fie limitativa:

  • Parcurgere dosare personal si recontructie istoric angajati

    date complete si comforme; beneficii majore in procesul operational (ex.: emiterea rapida a adeverintelor de vechime, disponibilitatea rapoartelor istoric etc.)

    15 EUR/ ora (plus TVA)
  • Audit dosare personal

    Verificarea gradului de completare al dosarelor si identificarea neconformitatilor (inclusiv raport de masuri corective si preventive)

    15 EUR/ ora (plus TVA)
  • Revizuire procese si proceduri HR

    Revizuire practica HR si analiza respectare cerinte legale; Imbunatarire fluxuri operationale

    20 EUR/ ora (plus TVA)
  • Intocmire si revizuire fise de post

    Elaborare fise post in concordanta cu cerintele de business si cu respectarea cerintelor legale

    20 EUR/ ora (plus TVA)
  • Asistenta in procesul decizional

    Documentarea scenariilor in vederea sustinerii procesului decizional cu privire la modificari de politica si/ sau procedura (ex.: respectarea cerintelor legale)

    30 EUR/ ora (plus TVA)
  • Suport legislativ si tactic

    Suport activ si personalizat cu privire la modul in care anumite schimbari legislative si/ sau decizii impacteaza procesele de resurse umane (in special pentru persoane cu experienta redusa)

    35 EUR/ ora (plus TVA)
  • (Re)Design grile salarizare

    Revizuirea cerintelor de business si corelarea cu organigrama in vederea fundamentarii de grile de salarizare competitive si eficiente

    30 EUR/ ora (plus TVA)
  • (Re)design programe de bonusare

    Identificare obiective business si traducerea in politici de bonusare coerente care sa asigure realizarea target-urilor.

    30 EUR/ ora (plus TVA)
  • Suport in activitatile de bugetare

    Rapoarte si analize de costuri estimate (inclusiv forecastare) corelat cu obiectivele de business si strategia pe termen mediu si lung

    35 EUR/ ora (plus TVA)
  • Dezvoltare interfete si rapoarte suplimentare (User experience design)

    Dezvoltarea de interfete si ecrane de lucru customizate care sa cresca eficienta comunicarii interne

    25 EUR/ ora (plus TVA)
  • Automatizare fluxuri complementare

    Identificarea oportunitatilor de crestere a eficientei operationale prin dezvoltarea de functionalitati complementare proceselor de baza

    25 EUR/ ora (plus TVA)
  • Integrarea inter-sisteme

    Dezvoltarea de functionalitati custom tip import - export pentru reducerea numarului de operatiuni redundande (ex: SAP, ERP, aplicatii de calcul salarial etc.)

    25 EUR/ ora (plus TVA)