Generare documente; Istoric angajati; REGES
Management versiuni documente; Arhivare; OPIS
Plasare si aprobare cereri; Pontaj; Calcul disponibil
Definire politica; Gestiune eligibilitate; Verificare
Indicatori; Suport decizional; Rapoarte audit
Fluturasi online; Adeverinte; Date status
Toate pachetele includ ore de asistenta (vezi sectiunea Despre serviciile de asistenta). Preturile de lista lunare, in varianta SaaS, pentru un numar de 100 angajati sunt urmatoarele:
Date angajati, REGES, Documente angajati, Calendar interactiv, OPIS, Istoric angajati, Rapoarte, Remindere si notificari + 2 ore/ luna asistenta tehnica sau de specialitate
HR Basic + Managementul absentelor, Calcul disponibil CO, Adeverinte, Self Service angajati + 4 ore/ luna asistenta tehnica sau de specialitate
HR Fundamentals + Comp & Ben, Fluturasi online, Modul comunicare + 6 ore/ luna asistenta tehnica sau de specialitate
La cerere, pot fi achizitionate si pachete de ore asistenta si suport suplimentare.
Serviciile de asistenta sunt cee ce ne diferentiaza major in piata. Clientii nostri beneficiaza de suport 24/7 pentru suport in utilizare eficienta a functionalitatilor aplicatiei. La cerere, orice modificare operata in configuratia aplicatiei poate fi validata de catre un senior cu experienta. In plus, oferim urmatoarele tipuri de asistenta complementara solutiei tehnice, fara ca lista sa fie limitativa:
date complete si comforme; beneficii majore in procesul operational (ex.: emiterea rapida a adeverintelor de vechime, disponibilitatea rapoartelor istoric etc.)
Verificarea gradului de completare al dosarelor si identificarea neconformitatilor (inclusiv raport de masuri corective si preventive)
Revizuire practica HR si analiza respectare cerinte legale; Imbunatarire fluxuri operationale
Elaborare fise post in concordanta cu cerintele de business si cu respectarea cerintelor legale
Documentarea scenariilor in vederea sustinerii procesului decizional cu privire la modificari de politica si/ sau procedura (ex.: respectarea cerintelor legale)
Suport activ si personalizat cu privire la modul in care anumite schimbari legislative si/ sau decizii impacteaza procesele de resurse umane (in special pentru persoane cu experienta redusa)
Revizuirea cerintelor de business si corelarea cu organigrama in vederea fundamentarii de grile de salarizare competitive si eficiente
Identificare obiective business si traducerea in politici de bonusare coerente care sa asigure realizarea target-urilor.
Rapoarte si analize de costuri estimate (inclusiv forecastare) corelat cu obiectivele de business si strategia pe termen mediu si lung
Dezvoltarea de interfete si ecrane de lucru customizate care sa cresca eficienta comunicarii interne
Identificarea oportunitatilor de crestere a eficientei operationale prin dezvoltarea de functionalitati complementare proceselor de baza
Dezvoltarea de functionalitati custom tip import - export pentru reducerea numarului de operatiuni redundande (ex: SAP, ERP, aplicatii de calcul salarial etc.)