Setare orare, Vizualizare utilizare, Evaluare acoperire
Intervale orare, drepturi acces, tipuri anomalii
Preluara si corectie ora intrare - ora iesire
Corectii manuale si documente justificative
Definire reguli calcul, ajustari si raportare
Documentare, Validare, Suport utilizatori
Toate pachetele includ ore de asistenta (vezi sectiunea Despre serviciile de asistenta). Preturile de lista orientative sunt disponibile la cerere in functie de specificatiile minimale comunicate in etapa de ofertare (nr. angajati, nr. locatii, nr. puncte de acces, tip acces, cerinte retelistica, disponibilitate server, tipuri programe de lucru active etc.).
Serviciile de asistenta sunt cee ce ne diferentiaza major in piata. Indiferent de varianta de achizitie pentru care opteaza (licentiere pentru uz intern sau solutie tehnica integrata in solutie externalizare) Clientii beneficiaza de suport 24/7 pentru suport in utilizare eficienta a functionalitatilor aplicatiei in primele 2 luni de functionare, calculate de la data semnarii procesului verbal de acceptanta. Ulterior, la cerere, orice modificare operata in configuratia aplicatiei poate fi validata de catre un senior cu experienta. In functie de tipul de contract asistenta include urmatoarele tipuri de activitati, fara ca lista sa fie limitativa:
analiza planificarilor, pontajelor si statelor de plata pentru identificarea tipurilor de programe si modului de calcul practicat/ aplicabil
ilustrarea modului in care solutia tehnica raspunde realitatilor si nevoilor operationale reale (demo customizat)
import angajati activi, setare reguli de afisare si formule de calcul (initializare foaie colectiva de prezenta, evenimente, pontaj)
documentarea procedurilor operationale pentru instructajul intern
corelatie angajat - nr card si activare in sistem (in situatia in care Clientul nu are resurse interne)
formulare si implementare solutie tehnica pentru acomodarea modificarilor ulterior perioadei de garantie
dezvoltarea de rapoarte aditionale specifice companiei Client
adaugarea de puncte de acces = extinderea numarului de locatii etc.
asistenta aplicata in procesul de revizuire si optimizare a programelor de lucru
verificarea gradului de respectare a cerintelor legale in vigoare si formularea de masuri corective si preventive
realizarea de politici de bonusare care sa descurajeze absenteismul
Dezvoltarea de functionalitati custom tip import - export pentru reducerea numarului de operatiuni redundande (ex: SAP, ERP, aplicatii de calcul salarial etc.)