RECRUTARE DE VOLUM/ CRESTERE RAPIDA
INTRO

Recrutarea de volum presupune planificarea si executia precisa a unor procese complementare care se desfasoara simultan si necesita dimensionarea atenta a resurselor interne:  atragerea unui numar mare de candidati, conceperea unor instrumente de selectie eficiente, dezvoltarea si implementarea unor programe de inductie accelerata toate cu mentinerea unui cost/ angajare redus. Un pas obligatoriu in fundamentarea oricarei campanii de angajare in masa este documentarea obiectivelor de productivitate.

EXPERIENTA PRACTICA

Bazat pe experienta practica de coordonare a initiativelor de tip angajare in masa (inclusiv atragerea unui numar de peste 3000 de angajati/ an in mediu de productie extrem de competitiv) oferim suport strategic, tactic si operational specific. Stim care sunt consecintele si implicatiile procesului de scalare: toate procesele trebuie revizuite, calibrate si sincronizate in detaliu (ex.: in lipsa unui proces de instruire eficient, eforturile de atragere de candidati si de organizare a activitatilor administrative pot fi anulate rapid prin esecul politicii de retentie).

SOLUTIA BENEFIQ IN PRACTICA

In lipsa unei planificari riguroase si detaliate, eforturile de organizare si rulare propriu-zisa a campaniilor de recrutare in masa „inghit” resursele interne. Detalierea activitatilor, alocarea eficienta a rolurilor cu luarea in calcul a suprapunerilor de sub-procese, implicarea de resurse suplimentare interne in special in activitatile de promovare, evaluarea fezabilitatii unor programe de recomandari care sa amplifice eforturile targetate sunt doar cateva din ingredientele de succes pe care un senior cu experienta le poate include in strategie.

Lista de activitati strategice si tactice concrete poate include:

  • Analiza si ajustarea grilelor de salarizare (in stransa corelatie cu realitatile pietei locale)
  • Identificarea diferentiatorilor si transpunerea acestora in campanii si mesaje de comunicare (inclusiv plan media)
  • Coordonarea canalelor de promovare si evaluarea rezultatelor
  • Dezvoltarea de instrumente de selectie relevante si eficiente
  • Lansarea de programe de recomandari si coordonarea acestora
  • Revizuirea si ajsutarea programelor de instructaj si training
  • Coordonarea echipei de proiect si monitorizarea statusului
  • Gestiunea bugetelor si managementul activitatilor de raportare