HRPROSv2

[vc_row css_animation=”” row_type=”row” use_row_as_full_screen_section=”no” type=”full_width” angled_section=”no” text_align=”left” background_image_as_pattern=”without_pattern”][vc_column][vc_column_text css=”.vc_custom_1551106991887{padding-right: 5px !important;padding-left: 5px !important;}”]

VESTEA CA UNICUL MEMBRU AL ECHIPEI TALE DE HR (SAU UN MEMBRU CHEIE)

VA PARASI COMPANIA IN MAI PUTIN DE 20 DE ZILE SAU VA FI INDISPONIBIL 2 ANI (CRESTERE SI INGRIJIRE COPIL) ESTE ADESEA UN MOTIV REAL DE INGRIJORARE.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row css_animation=”” row_type=”row” use_row_as_full_screen_section=”no” type=”full_width” angled_section=”no” text_align=”left” background_image_as_pattern=”without_pattern”][vc_column width=”1/2″][vc_empty_space height=”50px”][vc_single_image image=”18436″ img_size=”full” qode_css_animation=””][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_empty_space height=”50″][vc_column_text el_class=”customfont” css=”.vc_custom_1551106777644{padding-right: 5px !important;padding-left: 5px !important;}”]CELE MAI FRECVENTE MOTIVE DE INGRIJORARE:

  • caracterul confidential al datelor si activitatilor HR anuleaza de multe ori optiunea selectiei unui inlocuitor dintre angajatii existenti
  • interesul si disponibilitatea candidatilor pentru un job pe perioada determinata sunt relativ reduse si implicit numarul candidatilor eligibili este mult mai mic
  • in multe organizatii, persoana este adesea singura care detine un set de informatii specifice politicilor si practicilor interne care, de cele mai multe ori nu sunt documentate si implicit sunt greu de transferat/ luat in calcul
  • un numar mare de activitati si taskuri lunare sunt realizate manual, utilizand fisiere diverse, fara instructiuni specifice de lucru iar aplicatiile utilizate pentru calculul drepturilor salariale nu contin decat partial datele necesare tuturor evidentelor
  • rolul responsabilului HR este diversificat incluzand si multe responsabilitati complementare proceselor clasice de HR ceea ce face mai dificila evaluarea competentelor unui nou candidat
  • numarul specialistilor HR cu atitudine hands-on si experienta practica in analiza, intelegerea, stabilizarea si eficientizarea activitatilor este relativ redus

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row css_animation=”” row_type=”row” use_row_as_full_screen_section=”no” type=”full_width” angled_section=”no” text_align=”left” background_image_as_pattern=”without_pattern”][vc_column][vc_separator type=”normal”][vc_column_text css=”.vc_custom_1551107026037{padding-right: 5px !important;padding-left: 5px !important;}”]

CONTACTEAZA-NE CHIAR ASTAZI SA FACEM UN PLAN IMPREUNA!

DEPASESTI CU SUCCES MOMENTELE CRITICE, OPTIMIZEZI SEMNIFICATIV ACTIVITATEA CU MINIM DE INVESTITIE SI TE ASIGURI CA NU MAI ESTI PRINS NICIODATA PE PICIOR GRESIT.

[/vc_column_text][vc_separator type=”normal”][/vc_column][/vc_row][vc_row css_animation=”” row_type=”row” use_row_as_full_screen_section=”no” type=”full_width” angled_section=”no” text_align=”left” background_image_as_pattern=”without_pattern”][vc_column width=”1/2″][vc_column_text el_class=”customfont” css=”.vc_custom_1551118484774{padding-right: 5px !important;padding-left: 5px !important;background-color: #ffffff !important;}”]CUM FUNCTIONEAZA (DESCRIEREA SOLUTIEI)

 

ETAPA 1: 3-6 luni de calcul

  • Preluam activitatile critice in regim de urgenta cu 0 costuri de recrutare si 0 riscuri de recrutare gresita pentru tine
  • Auditam procesele, propunem solutii corective si documentam noul mod de lucru
  • Imbunatatim activitatea din mers (eliminam redundantele, crestem productivitatea, setam reguli automate de preventie a greselilor, automatizam generarea livrabilele lunare)
  • Implementam aplicatiile si instrumentele pe care ti le-ai dorit de mult, fara batai de cap pentru tine si cu minim efort din partea ta, intr-o formula optimizata dpdv financiar:
    • Module integrate administrare angajati, gestiune pontaj si salarizare
    • Functionalitati Self – service pentru angajati si manageri
  • Asiguram suport si asistenta pentru activitatile non-standard – echipa de experti sau chiar un account manager dedicat disponibil sa lucreze cu tine/ echipa ta la cerere

Metoda: onsite si remote in baza calendar activitati

ETAPA 2:  2-3 luni de la decizia de internalizare

  • Ne implicam activ in procesul de selectie – daca decizi ca preferi sa angajezi o persoana dedicata full time care sa preia si activitatile lunare – dar nu mai esti contra cronometru
  • Asiguram preluarea cu succes a atributiilor de catre noul responsabil selectat (ne ocupam integral de training si oferim suport in perioada de acomodare)

Metoda: onsite si remote in baza calendar training

ETAPA 3: ongoing dupa finalizarea perioadei de acomodare

  • Supervizam activitatile lunare, suntem langa tine in orice moment de schimbare, intervenim activ atunci cand ne soliciti ajutorul si propunem proactiv solutii de optimizare suplimentare

Metoda: preponderent remote si ocazional (la cerere) on site[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_empty_space height=”50px”][vc_single_image image=”18438″ img_size=”full” qode_css_animation=””][vc_separator type=”normal”][/vc_column][/vc_row][vc_row css_animation=”” row_type=”row” use_row_as_full_screen_section=”no” type=”full_width” angled_section=”no” text_align=”left” background_image_as_pattern=”without_pattern”][vc_column][contact-form-7 id=”14988″ html_class=”default”][/vc_column][/vc_row]