UN MANIFEST PENTRU HR CU IMPACT BENEFIQ

o campanie pe care am lansat-o in primul rand pentru ca

NU CREDEM IN SOLUTII GENERALISTE PENTRU PROBLEMELE SPECIFICE

Stim din experienta care este valoarea generata de intelegerea corecta si completa a contextului. Tot ceea ce facem, de la primul contact pana la finalizarea proiectelor este permanent calibrat in functie de obiectivele, resursele, disponibilitatea si stilul ownerilor de proiect/ proces. Stim ca activam intr-un domeniu extrem de competitiv din punct de vedere al ofertelor, dar in acelasi timp stim si ca toate serviciile noastre au un diferentiator incontestabil: nivelul de personalizare. Luptam in fiecare zi pentru mentinerea acestui avantaj competitiv si rezultatele inregistrate confirma abordarea: acces la expertiza si experienta in diferite forme, formule, concentratii si gradatii.

SERVICII DE ASISTENTA SI SUPORT STRATEGIC
  • NU SUNTEM „TEORETICIENI”
  • INLATURAM TOTAL „BARIERELE DE LIMBAJ“
  • PROPUNEM DOAR SOLUTII SI PLANURI FEZABILE
  • FACEM INTODEAUNA RECOMANDARI REALISTE
  • SUSTINEM ACTIV DEZVOLTAREA CAPABILITATILOR INTERNE DIN ORGANIZATIILE CLIENT

Formule de succes pentru prioritati strategice:

  • Participarea activa in/ Managementul de proiecte strategice

Ex.: recrutare de volum, brand de angajator, sisteme de management a performanta, programe de crestere a motivatiei si satisfactiei angajatilor, stabilizarea fluctuatiei etc.

  • Formularea solutiilor pentru/ Implementarea actiunilor care vizeaza

cresterea eficientei proceselor operationale

Ex: (re)design programe de lucru, eficientizarea proceselor lunare prin redesign si automatizari, implementarea de functionalitati tip self-service etc.)

  • (Re)formularea politicilor HR pentru impact maxim

Ex: audit, grile salarizare, sisteme de bonusare, pachete de beneficii, criterii si indicatori de performanta, proceduri de evaluare, talent management, dezvoltare si promovare interna etc.

  • Derularea de programe de “profesionalizare/ upgradare”

a capabilitatilor si competentelor echipelor interne de HR

Ex: Pregatirea specialistilor pentru rolul de” business partner”

Workshop “Excelenta in procesele HR – solutii practice pentru  0 erori”

Workshop “Marketing si IT pentru echipa de HR”

Coaching pentru rolul HR

  • Servicii de shadowing

de fiecare data cand este nevoie, fara orare rigide, oferim suport strategic, tactic si operational customizat pentru fundamentarea, comunicarea si implementarea deciziilor

  • Programe customizate pentru echipele de middle management

includ workshop-uri si sesiuni individuale de coaching

SOLUTII SOFTWARE PENTRU PROCESELE DE BAZA
  • TOATE SOLUTIILE NOASTRE TARGETEAZA UN GRAD MAXIM DE AUTOMATIZARE

reducem numarului de actiuni manuale, setam remindere, activam atentionari etc.

  • VIZAM DISPONIBILITATEA IN TIMP REAL A DATELOR SI ACCESUL FACIL LA INFORMATII

inclusiv functionalitati self service si librarii de rapoarte custom

  • SUNTEM MULT MAI MULT DECAT FURNIZORI DE SOLUTII TEHNICE

intelegem in detaliu procesele operationale efective si ne asiguram ca fiecare utilizator beneficiaza de un mod de lucru semnificativ imbunatatit

  • TOATE IMPLEMENTARILE SUNT COORDONATE DE SENIORI CU EXPERIENTA

care s-au confruntat cu probleme si provocari specifice proceselor de migrare

  • TRAINING-URILE NOASTRE SUNT CONCEPUTE PENTRU FIECARE ROL IN PARTE

asiguram familiarizarea rapida a membrilor echipei cu functionalitatile si capabilitatile

  • REVIZUIM INTEGRAL PROCEDURILE DE LUCRU

si concepem materiale suport pentru instructajul intern

  • ADRESAM IN MOD EXPRES EXPERIENTA UTILIZATORULUI

si, daca este nevoie, dezvoltam functionalitati si ecrane suplimentare

  • RECOMANDAM SI CONFIGURAM PUNCTE DE CONTROL SI RAPOARTE DE VERIFICARE
  • AVEM EXPERIENTA INTEGRARILOR MULTI-SISTEME

si putem oferi solutii customizate in acest sens

COLECTIA DE SOLUTII SOFTWARE BENEFIQ PENTRU:

  • HR administrativ modern

aplicatie de gestiune a proceselor de administrare personal concentrata pe eficienta si calitatea interactiunilor specifice relatiei angajat – angajator

  • Control acces si pontaj cu regulile tale

planificarea, monitorizarea si validarea timpului de lucru cu mentinerea nivelului de flexibilitate operationala de care organizatia ta are nevoie

  • Calcul salarial dinamic

solutie software flexibila care asigura un nivel optim de detaliere a elementelor de pe stat si un plus de eficienta garantat in procesarea lunara a volumelor mari de date

EXTERNALIZAREA PARTIALA SAU INTEGRALA A ANUMITOR PROCESE
  • NE ADAPTAM MODUL DE LUCRU LA STILUL SI RITMUL ORGANIZATIILOR CLIENT

intelegem urgentele si nevoia de flexibilitate si actionam in consecinta

  • SUNTEM PROACTIVI IN FIECARE MOMENT DE SCHIMBARE

orice modificare legislativa este analizata din punct de vedere impact si comunicata in timp util pentru decizii in cunostinta de cauza

  • AVEM IN VEDERE PERMANENT EFICIENTIZAREA PROCESELOR SI TRADUCEM ORICE PLUS DE PRODUCTIVITATE IN BENEFICII CONCRETE PENTRU CLIENT

in fiecare trimestru, in functie de rezultatele actiunilor de eficientizare/ automatizare puteti beneficiati de puncte valorice (% din valoarea lunara a facturii) pe care le puteti utiliza pentru alte tipuri de servicii

  • NU CREDEM IN MODELUL CAPTIV

metodologia si procedurile de lucru sunt complet transparente garantate contractual, astfel incat, in orice moment, puteti opta pentru internalizare sau schimbare furnizor fara teama unui proces de transfer complicat

  • DOCUMENTAM IN DETALIU FIECARE EVENIMENT

in etapa de implementare realizam proceduri de lucru riguroase iar ulterior consemnam in timp real toate modificarile de politica, mod de lucru, canale de comunicare etc. pentru reconstituiri fara erori.

PROCESE PE CARE LE PUTETI EXTERNALIZA:

  • Calcul salarial

0 costuri asociate software-ului, 0 limitari tehnice pentru politica de hr, 0 probleme de confidentialitate, update-uri legislative incluse, account manager cu experienta in domeniul dumneavoastra de activitate, procese si proceduri de lucru documentate detaliat care trec de orice audit, livrabile customizate (inclusiv fluturasi de salarii personalizati).

  • Activitati de administrare

procese standardizate si scalabile, canale si metode de interactiune adaptate profilului angajatilor (on-line, email, face-to-face), acces in timp real la date, functionalitati de tip self-service integrate, update-uri legislative incluse, asistenta pentru implementarea de schimbari de politica si/ sau de proceduri interne (ex: clauze speciale, tratament fiscal etc.).

  • Gestiunea pontajelor

colectarea, centralizarea, prelucrarea si validarea datelor, emiterea documentelor justificative pentru ore suplimentare, deplasari etc., comunicarea proactiva a limitarilor legale si evaluarea riscurilor asociate anumitor decizii operationale.

  • Activitati administrative specifice proceselor de recrutare

revizuirea fiselor de post, conceperea anunturilor de angajare, gestiunea canalelor de promovare selectate (postare anunturi, distributie fluturasi etc), documentarea criteriilor de selectie , filtrarea cv-urilor si generarea de short-list-uri, participarea la interviuri, asistenta in decizia de angajare, intocmirea de oferte de angajare.

  • Activitati de marketing si branding specifice strategiei de recrutare

conceperea de campanii integrate, realizarea de propuneri de mesaje, anunturi, canale (inclusiv implementare – grafica, micro-site-uri etc.), monitorizarea eficientei campaniilor.

  • Assessment center

conceperea, organizarea si derularea de sesiuni de profilare customizate pentru promovari interne sau selectie de candidati pe pozitii cheie; realizarea si managementul planurilor de dezvoltare individuale.

  • Evaluarea nivelului de satisfactie si motivare al angajatilor

conceperea si derularea de survey-uri interne; organizarea si sustinerea de interviuri; recomandari de actiuni concrete.

EXPERTI PENTRU COMPLETAREA/ SUPLIMENTAREA CAPABILITATILOR INTERNE
  • ACCES RAPID LA SPECIALISTI HR ATUNCI CAND SI PENTRU CAT TIMP AVETI NEVOIE

in caz de lipsa temporara a resurselor, lipsa de expertiza interna

  • PROFESIONISTI DESCHISI LA COLABORARI PE TERMEN SCURT SI MEDIU

fara compromisuri din punct de vedere al expertizei si/ sau nivelului de experienta

E MOMENTUL OPORTUN SA NE CUNOASTEM, in special daca:
    • Va doriti un partener de dialog cu experienta relevanta pentru ca, impreuna cu el, sa fundamentati deciziile strategice sau sa validati initiativele strategice
    • Va confruntati cu probleme de fluctuatie/ retentie/ absenteism fara precedent si nu ati reusit inca sa le stabilizati/ controlati
    • Va pregatiti sa/ ati demarat deja un proiect de extindere care presupune recrutare de volum si nu sunteti siguri ca strategia aleasa va produce efectele scontate
    • Nu reusiti sa atrageti cu usurinta candidati potriviti iar cei pe care ii selectati nu indeplinesc asteptarile de productivitate si performanta in termene acceptabile
    • Resimtiti o lipsa de corelatie intre veniturile salariale si nivelul de performanta in organizatia dumneavoastra dar considerati ca orice schimbare este imprevizibila
    • Va preocupa lipsa de comunicare si colaborare intre membrii echipei de middle management si nu ati identificat formula de aliniere
    • Considerati ca actuala echipa de middle management este formata preponderent din specialisti promovati pe pozitii de conducere pe criterii de performanta tehnica si, implicit, insuficient de experimentati pentru pozitia pe care o ocupa
    • Echipa de middle management este tanara si entuziasta dar ar putea beneficia din plin de suport/ ghidare in gestiunea eficienta a echipelor
    • Relatia si comunicarea cu angajatii poate fi imbunatatita, volumul actual de “plangeri” si nemultumiri formale si informale fiind relativ mare
    • Echipa interna de HR este subdimensionata sau supra-aglomerata cu activitati administrative de rutina care nu permit implicarea (pro)activa  in initiative strategice
    • Actualul furnizor de servicii (calcul salarial, administrare de personal) nu raspunde intru totul cerintelor de flexibilitate
    • Aplicatiile software pe care le utilizati in prezent genereaza limitari tehnice pentru implementarea unor politici de personal dinamice, relevante pentru contextul operational si se pierde mult timp cu activitati considerate “birocratice” si inutile
    • Nu beneficiati de suport tactic proactiv pentru fundamentarea deciziilor de schimbare impuse de modificarile legislative
    • Accesul la date si rapoarte relevante este dificil/ lent, in timp ce volumul cerintelor de raportare este in continua crestere.